Winter Storm Official Fan Club Greece

Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

+15
deathlight
kostas-nw
Evrocks
Madguy
evanescencespko
BleKatsiki
Evgothic
Fallen angel
pikkumyy
damned and divine
*mary*
Ktn
*Missing Angel*
SharonManiac
Frozen_Angel
19 απαντήσεις

Draconian

SafeInsideMyself
    SafeInsideMyself
    Tarja Maniac
    Tarja Maniac

Θηλυκό
    Αριθμός μηνυμάτων : 444
    Όνομα : Dimitra
    Τόπος : Keratsini/Peiraias
    Μέλος από : 01/01/2009

Draconian - Σελίδα 7 Empty Απ: Draconian

Δημοσίευση από SafeInsideMyself Τρι Ιαν 12, 2010 7:58 am

Αισθάνθηκα λίγο σαν μοσχαράκι γάλακτος με τη βούλα που λένε

h atakaaaaa Razz

arketa kalh kritiki mporw na pw! an kai to report tis marilenas htane makran kalhtero Razz kai to enow Razz

apisteutoi htane pantws!den perimena na mou aresoun toso
    *Missing Angel*
    *Missing Angel*
    Tarja Bronze Member
    Tarja Bronze Member

Θηλυκό
    Αριθμός μηνυμάτων : 812
    Όνομα : Κορίνα Νο2
    Τόπος : Αθήνα
    Μέλος από : 02/11/2008

Δημοσίευση από *Missing Angel* Τετ Ιαν 13, 2010 5:56 am

O Anders πόσταρε στο blog του εντυπωσεις.

The Athens- Greece experience.
    Category: Travel and Places

The first legislator in Greece was named Draco (or Drakon) and raised some hell during the 6th century BC. He was a very malicious, tyrant-like lawgiver who handed out death penalties very generously, even for minor offences and petty crime. Each and every unlawful deed was punished by death. Therefore the adjective "Draconian" usually refers to this particular Greek lawgiver, as the word definition translates: Exceedingly harsh; very severe.
    In the past (and sometimes still) the general implication of the word "Draconian" came up in interviews, and asked for an explanation from the artist. "Draconian" for us was never connected to Draco/Drakon and his means, but when we finally came to Greece I couldn't help thinking about this. There we were, in the land were the general definition of the adjective "Draconian" was born; in the cradle of civilisation ---> hence the common misconception of our name. It might seem as a bullshit co-incidence with little or no relevance, but it lingered in my mind for a while.

The primordial beauty of Acropolis, the Ancient market; the statues, the ruins and the splendour of it, where so many existential and central questions was raised, the poignant realizations, issues and ideas that would reflect a long history to come. Wandering there, I couldn't help feeling a presence of some old essence floating and along over the place; protecting and keeping its magnificent ambiance.
    And in this spot of the world Draconian would finally perform. It was an exciting and beautiful thought.

So the day finally came; Saturday the 9th of January. Fans were gathering outside the venue, waiting for a much better Draconian experience compared to 2400 years ago. And it was great. We mattered to them and they mattered to us. We shared something magical together.
    An Club is a nice little underground venue with a capacity of approximately 400-450 people. After dinner the time was a little over 10PM and the venue was full.
    For me personally the actual live-experience at An Club this special night was one of my hardest ever. Due to some kind of parasite or whatever I'd picked up along the way, through food or God knows what, my stomach started to roar from the inside. Actually, I even think it started before dinner with smaller signs such as feelings of tension, raging heartbeats and cold sweat. I wrote it off as nervousness. On stage, after a few songs, this malice decided to manifest. I had to walk off stage in between two songs and hurl very quickly at the bathroom. I remember that I sat in there thinking to myself that I must pull this through. I sat up, splashed some water in my face and hurried back on stage, just in time for my queue in "Earthbound". It was just to pull through. Pure willpower and nothing else. But well, this incident lead to some minor discomforting mistakes, but nothing too devastating.
    It was a very special gig however. The sound was really good and the response was amazing. The organizers had made great job in promoting the show and the package in whole was an okay deal.
    Next door to An Club, in another venue, an afterparty had been organized. It was a great atmosphere with lots of wonderful people, but unfortunately I didn't stay very long due to my condition. I was pretty exhausted and I felt sad and a bit despondent that I had to go.

Athens has a great deal of metal-and-rockbars, shops with all kinds of stuff metalheads and gothic people would kill for. Even a wonderful metal café just around the corner from our hotel. Athens has a lot to offer for people like us and I hope we'll be able to return rather sooner than later.
    It was still nice to finally come home though, after a trip which felt very long, with lots of impressions, nice people, alcohol, rock n' roll, Moussaka and pizza slices.
    It's a very peaceful atmosphere here in the quiet cold silence of winter. It's a sanctuary.

Today I received a mail from a guy called Sakis Nikas from Rockpages ....Greece...., with a link to a review of the show written by Nick Astifidis. I would like to conclude this blog with what he has to say about this special night.

Draconian is a brilliant band from Sweden whose basic elements are the inspiration in music and lyrics along with a particular romanticism that makes you travel to unnamable dark paths. We had the honor to welcome those guys in our country for their first concert here. I believe the best possible way to start a great year.
    I have to admit that I didn’t know what to expect for this live, because I thought that there were not so many metal heads that listen to their music. Hopefully I was wrong as the club was full of people, who kept on coming until the beginning of Draconian’s show.

First band of the night was Daylight Misery. I have to apologize as I didn’t have the opportunity to see them from the beginning of their show. From their last two songs I can say that their music is a mixture of extreme and black metal. Their sound resembles to Rotting Christ as they covered “Nemesis” from their last album. On stage they were really good as they seemed to enjoy every single moment. I am interested in listening to a full length album from them.

Next in line were Shattered Hope who traveled us to more hypotonic paths. They tried to pass the dark feeling of their songs and from what I understood from the reactions of the crowd they managed to do so. I don’t think that I am the appropriate guy to describe their music. So, I wish them good luck to everything that they will do in the future.

The last of the support bands were Elysion, a well known band in Greece who managed to set high standards to their music from their very beginning. Their contract with Massacre Records proves it. So, a strong and powerful band on stage with the great voice of the front woman, Christianna, is definitely a killer combination. The best moment of their show was their Rammstein cover on “Mein Herz brennt”.

Around 23:40 Draconian appeared in front of the crowded An Club and without any delay they started with their song “When I Wake”. Most of Draconian fans couldn’t realize that they actually had the opportunity to see them live, but those thoughts disappeared just in seconds in order to enjoy Draconian’s show with all our senses. The magical moments that they gave to us continued with songs from their past albums and of course from their last one, “Turning Season Within”. “BloodFlower, A Scenery Of Loss, The Cry Of Silence” and the time drifted away until a technical problem forced them to stop their show for a couple of minutes. My personal best moment was when they played “She Dies” as it is one of my favorite songs. The stage appearance of the band was really great, not to mention the vocal abilities of Lisa Johansson and Anders Jacobsson. A dark Gothic Death/Doom aura seemed be perfect for the Athenian metal heads, who enjoyed every single moment for the 110 minutes that Draconian’s show lasted.
    They finished their show with “Death Come Near Me”, as they are used to and we all hope to have the chance to see them live again soon. The only certain thing is that they did whatever they could in order to make us leave satisfied with a huge smile on our faces.

------

I want to thank Panos and Alex of Metal Defiance, Thanos of Shattered Hope for help and friendship and especially Jim and Elena for showing us around in ....Athens...., taking some nice bandpictures, for their kindness and being a great company.

Anders and DRACONIAN

Καλα, περαν του οτι το post ειναι κατι παραπανω από υμνος, εγω εχω μια απορια.
    Πώς, στο διαολο, διεκρινε ολα αυτα τα χαρακτηριστικα στην Αθηνα μεσα σε 3 μερες κι εγω δε μπορω 25 χρονια;; Laughing Laughing

respect respect Anders

Υ.Γ. Ποτε δεν ειχα συνδυασει το ονομα τους με τον Δρακοντα Shocked και μου εκανε εντυπωση που ηξερε τοση λεπτομερεια.
    Frozen_Angel
    Frozen_Angel
    Admin
    Admin

Θηλυκό
    Αριθμός μηνυμάτων : 6789
    Τόπος : Thessaloniki-London-Komotini
    Μέλος από : 24/06/2008

Δημοσίευση από Frozen_Angel Τετ Ιαν 13, 2010 5:59 am

8eos. apla.
    Evrocks
    Evrocks
    Tarja Maniac
    Tarja Maniac

Θηλυκό
    Αριθμός μηνυμάτων : 218
    Τόπος : Islanded in a stream of stars
    Μέλος από : 01/07/2008

Δημοσίευση από Evrocks Τετ Ιαν 13, 2010 6:27 am

RESPECT. ΘΕΟΣ.

επισης αξιζει να αναφερθει και αυτο:

DRACONIAN..A NIGHT TO REMEMBER!
    Εχουν περασει αρκετες ωρες,απο την εμφανιση των DRACONIAN στην Αθηνα.Σιγουρα και εμεις σαν METAL DEFIANCE και πολλοι που βρεθηκαν εκεινο το βραδυ στο AN CLUB,δεν θα θελαμε να χει τελειωσει!
    Δεν θα πω πολλα αυτη την φορα...οφειλω ομως να πω ενα τεραστιο ευχαριστω,πρωτα απ ολα,σε ολους εσας που δωσατε ενα απιστευτα βροντερο παρων σε αυτη τη συναυλια και τιμησατε ενα γκρουπ που πραγματικα το αξιζε,στους DRACONIAN που εκτος της μουσικης τους αξιας,ηταν ολοι τους απιστευτοι φιλοι και ανθρωποι,μη γνωριζοντας τι σημαινουν λεξεις οπως ψωνια,ντιβες κλπ(λεξεις που εχουν εμπεδωσει αρκετοι Ελληνες αταλαντοι).
    Ενα μεγαλο ευχαριστω θελω να πω και στα supports για την συνεργασια που ειχαμε,στο AN club για την φιλοξενια και ολους οσους βοηθησαν για να πετυχουμε το καλυτερο δυνατο αποτελεσμα.
    Για μενα προσωπικα αυτη η συναυλια ηταν η απολυτη δικαιωση για πολλους λογους και φυσικα η ΑΠΑΝΤΗΣΗ μου σε ολα αυτα τα..στοματα που πριν απο το live,εκαναν τα παντα για να το υποβαθμησουν,σε ολα τα web zines για την εκπληκτικη υποστηριξη τους η οποια γινεται μονο με τσαμπε εισοδο,σε ολους αυτους που λεγανε για τον..χαλια ηχο που θα εχει η συναυλια,σε ολους οσους μας αποκαλουσαν ηλιθιους κλπ κοσμιτικα επιθετα και γενικοτερα σε ολους αυτους που ελπιζουν χρονια τωρα να βγουμε απο την μεση γιατι τους χαλαμε την σαπια αισθητικη τους!
    Ναι,το METAL DEFIANCE ειναι εδω και συνεχιζει..μπορουμε και χωρις εσας κυριοι,γιατι το εχουμε ξαναδηλωσει αλλα δεν μπορειτε να το καταλαβετε.Δεν ζουμε απο το metal,ζουμε για το metal.
    Aυτη την συναυλια,την αφιερωνω τελος,σε μια κοπελα που παρολη την διαφορετικοτητα της,ηταν εκει για να δει και να θαυμασει το αγαπημενο της συγκροτημα.Μου διαφευγει το ονομα της αλλα πραγματικα θελω να της πω οτι ζηλευω την δυναμη της για την ζωη!Εμεις ειμαστε απλα ενα τιποτα μπροστα της,οντας κλασικοι αχαριστοι που τα χουμε ολα και παλι παραπονιομαστε.Ευχομαι να ναι παντα καλα.Γιατι αυτη ηταν αλλη μια απαντηση σε καποιους που το παιζουν οπαδοι και υποστηρικτες της σκηνης.
    Κλεινοντας,ευχαριστω τους συνεργατες μου Πανο και Γιωργο...

αυτο το εγραψε ο διοργανωτης και μπραβο του που αφιερωσε τη συναυλια σε εκεινη τη κοπελα!
    Frozen_Angel
    Frozen_Angel
    Admin
    Admin

Θηλυκό

Δημοσίευση από Frozen_Angel Τετ Ιαν 13, 2010 8:21 am

wstoso egw den eida pou8ena na "8avoun" to live :/
    deathlight
    deathlight
    Tarja Fan
    Tarja Fan

Θηλυκό
    Αριθμός μηνυμάτων : 157
    Τόπος : Oz
    Μέλος από : 22/10/2009

Δημοσίευση από deathlight Τετ Ιαν 13, 2010 9:11 am

eutuxws na leme! Gt apo oti eida htan APISTEUTO kai 8a htan,toulaxiston,polu krima na to "8apsoun".Akoma kai o hxos apo oso eida sta vids htan polu kalos! Me 3afniase euxarista! Mpravo se olo to team loipon! respect
    Evrocks
    Evrocks
    Tarja Maniac
    Tarja Maniac

Θηλυκό

Δημοσίευση από Evrocks Τετ Ιαν 13, 2010 9:21 am

εχει ενα θεμα αυτος με τους δημοσιογραφους, δεν ξερω τι ακριβως παιζει Razz
    Frozen_Angel
    Frozen_Angel
    Admin
    Admin

Θηλυκό

Δημοσίευση από Frozen_Angel Πεμ Ιαν 14, 2010 3:51 am

egw pantws eida mono kales kritikes.
    Ktn
    Ktn
    Mod
    Mod

Άντρας
    Αριθμός μηνυμάτων : 2029
    Τόπος : The Quiet Place [Βόλος]

Δημοσίευση από Ktn Πεμ Ιαν 14, 2010 6:24 am

^ Έτσι πρέπει. Razz

Πραγματικά πάντως, αυτά τα δύο posts είναι το ένα καλύτερο από το άλλο. Very Happy

Και μια μικρή γεύση από την απόλυτη καταστροφη:

The sorrow of my soul, earthbound and cold, the tide will never turn...
    Tι έχουν γράψει οι άνθρωποι... respect
    Evrocks
    Evrocks
    Tarja Maniac
    Tarja Maniac

Θηλυκό

Δημοσίευση από Evrocks Παρ Ιαν 15, 2010 1:36 am

^Αυτο το τραγουδι απο τη πρωτη μεχρι τη τελευταια νοτα ειναι μαγικο.

You cracked the ice and I wept.
    You covered the sun and I slept.
    You whispered the truth and I smiled.
    You kissed my soul and I died.
    Pretender 666
    Pretender 666
    Tarja Platinum Member
    Tarja Platinum Member

Αριθμός μηνυμάτων : 2273
    Μέλος από : 18/03/2010

Δημοσίευση από Pretender 666 Σαβ Ιουλ 10, 2010 12:15 am

allo ena ssygrothma pu mu aresei upervolika k to 8aumazw pu 3exwrizi apo ola ta upolipa.... to kainurio cd ts , Turning Seasons Within , dn to exw akusei... alla 8a to akuswww sydoma Laughing ... fadazomai pws 8a einai telio. To agapimeno mu cd ts einai to arcane rain fell k agapimena kommatia daylight misery k deth come near me , kommatares inlove .... 8imame pu kapote evlepa ola ta trgd ts idia... xaxa.... k to kalitero einai oti ts fovomun lol!
    Frozen_Angel
    Frozen_Angel
    Admin
    Admin

Θηλυκό

Δημοσίευση από Frozen_Angel Σαβ Ιουλ 10, 2010 3:49 am

vriskw ligo ypervoliko to oti tous fovosoun Razz
    ta tragoudia tous nomizw pws to ena einai synexeia tou allou opote isws gi auto na sou fainontan arxika idia meta3y tous Wink
    Pretender 666
    Pretender 666
    Tarja Platinum Member
    Tarja Platinum Member

Δημοσίευση από Pretender 666 Σαβ Ιουλ 10, 2010 6:10 am

vasika dn ixa e3ikiw8ei polu me tn doom\death metal k g ayto ta evriska idia ta kommatia ts.... k pragmati ts fovomunn..!! k egw t vriskw apira ypervoliko... lol!
    Ktn
    Ktn
    Mod
    Mod

Άντρας

Δημοσίευση από Ktn Δευ Ιουλ 12, 2010 5:18 am

Το Turning Season είναι απίστευτο! Προσωπικά είναι το αγαπημένο μου μαζί με το Where Lovers Mourn.. όχι ότι το Arcane Rain ή το Burning Halo πάνε πίσω, αλλά γούστα είναι αυτά. Περι ορέξεως...

In any case, το συνιστώ ανεπιφύλακτα!!

Επίσης, σύμφωνα με μια δήλωση του Anders πριν από μερικό καιρό:
    Finally started with some lyric-writing for real. Old and new ideas brought together.
    ..με το καλό και σύντομα. Very Happy
    Dark Elenaki
    Dark Elenaki
    Tarja Fan
    Tarja Fan

Θηλυκό
    Αριθμός μηνυμάτων : 120
    Όνομα : Ελενα
    Τόπος : Greece
    Μέλος από : 18/09/2010

Δημοσίευση από Dark Elenaki Κυρ Σεπ 19, 2010 8:53 am

OMG!! Shocked
    Tous latreuw, tous agapaw!! Sigrothmatara!!!
    Den exw 3anakousei tetoia mousikh... toso magikh, me ta3ideuoun, ekfrazoun apoluta ta sinaisthimata m! ax auth h lisa... de xreiazetai na perigrapsw th fwnh ths. enas aggelos einai!
    De mporw na 3exwrisw agaphmeno tragoudi kan, oxi album! isws... ligo ligotero ap ola to burning halo, ki auto giati oi stixoi tinoun pros to satanistiko kapws... alliws... ola thaumasia!
    Auta den einai tragoudia, einai umnoi!
    Evrocks
    Evrocks
    Tarja Maniac
    Tarja Maniac

Θηλυκό

Δημοσίευση από Evrocks Κυρ Σεπ 19, 2010 9:36 am

^στο The Burning Halo τα περισσότερα τραγουδια ειναι απο την εποχή που ξεκίνησαν. Είναι λίγο... αντι-χριστιανικά τι να κάνουμε. Ο Anders κι ο Jesus δεν εχουν και τις καλυτερες σχέσεις Razz

Και μιας και αναφερθηκα στις παλιες εποχες τους, καποιοι απο εδω αποκτησαμε ενα ιερο κημείλιο θα ελεγα, την κασέτα του Shades Of A Lost Moon, το πρώτο demo των Draconian. Nα ναι καλα ο Jesper Stolpe.

Draconian - Σελίδα 7 63368_1570682660590_1041200699_1677246_4670680_n
    Dark Elenaki
    Dark Elenaki
    Tarja Fan
    Tarja Fan

Θηλυκό
    Αριθμός μηνυμάτων : 120
    Όνομα : Ελενα
    Τόπος : Greece
    Μέλος από : 18/09/2010

Δημοσίευση από Dark Elenaki Κυρ Σεπ 19, 2010 9:44 am

LOL lol!
    Teleio!!

nai to oti htan ligo adixristianikos to 3erw! auto m th spaei ligo ala... de peirazeii
    Evrocks
    Evrocks
    Tarja Maniac
    Tarja Maniac

Θηλυκό

Δημοσίευση από Evrocks Πεμ Οκτ 14, 2010 6:42 am

Σημαντική ανακοίνωση, οι fans ας κάτσουν, ενα ποτηρι νερο διπλα ίσως βοηθήσει.

Draconian is entering the studio early November to begin recording their new, yet untitled, album. You can expect a release in Spring 2011. More information will follow soon. Keep yourself updated. Hail the Horde!

I am sure the album will kick ass with a producer as Jens Bogren (Opeth, Katatonia, Paradise Lost, Amon Amarth, Swallow the Sun, Pain of Salvation....) I can reveal that the album will be preeeeeetty dark Smile

teleia teleia rocking rocking

Fallen angel
    Fallen angel
    Admin
    Admin

Θηλυκό
    Αριθμός μηνυμάτων : 3178
    Όνομα : Κοραλία
    Τόπος : Σ' αυτή την έρημη γωνιά που μας γεννήσαν...

Δημοσίευση από Fallen angel Πεμ Οκτ 14, 2010 7:54 am

Αυτά είναι νέα!! Ανυπομονούμε. Very Happy Very Happy
    SafeInsideMyself
    SafeInsideMyself
    Tarja Maniac
    Tarja Maniac

Θηλυκό
    Αριθμός μηνυμάτων : 444
    Όνομα : Dimitra
    Τόπος : Keratsini/Peiraias
    Μέλος από : 01/01/2009

Δημοσίευση από SafeInsideMyself Παρ Οκτ 15, 2010 1:30 am

ti kala Very Happy
    Ktn
    Ktn
    Mod
    Mod

Άντρας

Δημοσίευση από Ktn Παρ Οκτ 15, 2010 7:05 am

Έεετσι! Very Happy

Και με Jens Borgen παραγωγό?! Πραγματικά, πλέον δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία ότι ο δίσκος θα είναι τέλειος.
    Pretender 666
    Pretender 666
    Tarja Platinum Member
    Tarja Platinum Member

Δημοσίευση από Pretender 666 Παρ Οκτ 15, 2010 7:07 am

wrea!!! Very Happy anipomonw!!
    ^(na rwtisw kt asxeto? i duleia tu paragwgu pia ine? dld se pion tomea epirreazei ton disco?)
    Ktn
    Ktn
    Mod
    Mod

Άντρας

Δημοσίευση από Ktn Παρ Οκτ 15, 2010 7:40 am

Εντελώς χοντρικά, ο παραγωγός είναι υπεύθυνος για το πώς ακούγεται ένας δίσκος. Δηλαδή για το πόσο δυνατά είναι το κάθε όργανο, πόσο "καθαρό" ή "βρώμικο" ήχο έχει κτλ. Αλλά εκτός απ' αυτό, συνεργάζεται με το συγκρότημα, συμβάλλει στο πώς ακούγονται τα κομμάτια και γενικά έχει πολύ μεγάλη επίδραση στο τελικό αποτέλεσμα.

Πάντως κρίνοντας από το ότι ο Borgen έχει δουλέψει σε δίσκους όπως το Faith Divides Us των Lost, το Watershed των Opeth και το Great Cold Distance των Katatonia, φαντάζομαι ότι το "pretty dark" που λέει ο Anders θα είναι πραγματικά *preeeetty* dark. Ωραία πράγματα!
    Evrocks
    Evrocks
    Tarja Maniac
    Tarja Maniac

Θηλυκό

Δημοσίευση από Evrocks Σαβ Οκτ 16, 2010 1:14 am

^αχ. Θα μας πεθανουν, τη βλεπω τη δουλεια :p

Φαντάζομαι, δλδ ελπίζω, πως θα ανακοινώσουν τίτλο σχετικά συντομα.

Pretender 666
    Pretender 666
    Tarja Platinum Member
    Tarja Platinum Member

Δημοσίευση από Pretender 666 Παρ Οκτ 22, 2010 10:08 pm

apo draconian dn 3erw polla alla auta pu 3erww ta latreuw kai 8a akusw kai to kainurio cd ts!!
    ta agapimn m: "The Gothic Embrace", "Serenade Of Sorrow", "Death, Come Near Me", "Daylight Misery", "The Solitude", "Silent Winter" , "Heaven Laid In Tears", "It Grieves My Heart", "Earthbound", "Bloodflower", "Dark Oceas We Cry" respect

Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι Τετ Μάης 15, 2024 4:24 pm