Winter Storm Official Fan Club Greece

Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

+42
Jim
Imaginary Rain
Chelena
Moonlight
~Lilou~
efthimis
Nightwish
SymphonicTarja
steven_dv
Vasia
Evrocks
*i love tarja*
Beast Of Prey
selene
QueenTarja
metalhead
*Missing Angel*
TarjaPhoennix
TheFlameWithin
Cruelty
Chris9292
Ghost-Angel
MaRakiTarjaFan
Katja-Turunen
Tarja
poorking
Angel of Night
gothessa
Popocatepetl
BleKatsiki
icequeen
SharonManiac
Carnivorous_Jesus
kostas-nw
Ktn
*mary*
Madguy
pikkumyy
afedikoxalarwse6178
Frozen_Angel
Fallen angel
evanescencespko
46 απαντήσεις

What Lies Beneath (2nd album)

Beast Of Prey
    Beast Of Prey
    Tarja Gold Member
    Tarja Gold Member

Άντρας
    Αριθμός μηνυμάτων : 1658
    Όνομα : Nikos
    Τόπος : Thessaloniki
    Μέλος από : 07/01/2010

What Lies Beneath (2nd album) - Σελίδα 31 Empty Απ: What Lies Beneath (2nd album)

Δημοσίευση από Beast Of Prey Σαβ Ιουλ 31, 2010 10:59 pm

New Blog Entry:

Posted on July 31, 2010
    My new album is finally ready!

It took a while, but the result is so good that I think it was worth to sweat a bit
    It has been the hardest and toughest project so far in my career, but very rewarding. I am very proud of all the people that were involved and took their time for my art. I am deeply grateful.

While I’ve been working on the album, we have already started performing summer shows and done few of them. The shows have been wonderful so far. We’ve been in Hungary, Belgium, Slovenia, Sweden, Estonia, Czech and Bulgaria. All of them very different events on their own.

We have met many friends in the shows and had lots of fun to play the new songs. Just wait to hear the rest of the album!
    At the moment I am preparing myself for Wacken, Germany, which is happening next week.
    There are only two shows still to come during this summer. But I will keep on travelling around the globe since the promotion for my new album has already started some time ago.

Here I am again recording piano parts for the last song we did for the album. That happened in the beginning of July.

It was only yesterday that this song was mastered and ready to be added to the rest. When I thought that the production for the album was finished and everything was ready, my record company in Germany wanted me to still work on this one: “I Feel Immortal”. That meant to get everybody back to studio again to record their parts, me to write new lyrics and music and to get my head back to where I had it during the whole spring…the production.

If this song turns out to be the success that my company believes it’s going to be, I am giving them all the credits.

For me it was hard to work in a song that was written already, but I decided to make it my own. I did my very best though to get the correct spirit for it, so in the end I could stand behind it; but I have to say, it was not easy.

I went to Iceland to shoot the video for “I Feel Immortal” and I know that it’s going to be probably the most beautiful video I have ever done in my career. The country is just unbelievably amazing with its stunning landscapes, so we managed to find incredible places for shootings.

I am very happy how the video turned out to be!!

In Bulgaria the city of Kavarna and it’s Mayor surprised me by organising a painting of me on a city building. It was nice to walk the streets and find similar paintings of Billy Idol, Klaus Meine, Ronnie James Dio, Ian Gillan… and me

It is a real honour!

My forthcoming single Until My Last Breath leaked to internet by accident few days ago. If you had the chance to listen to it, I hope you liked it. Please be so kind not to spread it all over that we can preserve it until the single will be released. I would really appreciate it very much. Thank you!

With love, Tarja
    efthimis
    efthimis
    Tarja Bronze Member
    Tarja Bronze Member

Αριθμός μηνυμάτων : 569
    Μέλος από : 19/03/2009

What Lies Beneath (2nd album) - Σελίδα 31 Empty :-)

Δημοσίευση από efthimis Κυρ Αυγ 01, 2010 12:11 am

aaaaaaaaa ti kala!!!!! telika to i feel immortal tha exei video clip wraiaaa prepei na einai teleioo me fantastika foremata!!! Very Happy
    Pretender 666
    Pretender 666
    Tarja Platinum Member
    Tarja Platinum Member

Αριθμός μηνυμάτων : 2273
    Μέλος από : 18/03/2010

What Lies Beneath (2nd album) - Σελίδα 31 Empty Απ: What Lies Beneath (2nd album)

Δημοσίευση από Pretender 666 Κυρ Αυγ 01, 2010 1:15 am

ipe oti 8a exei 4 singles.... falling awake , i feel immortal , until my last breath.... kai pio allo???? To naiad telika 8a einai ektoss??? klaps
    efthimis
    efthimis
    Tarja Bronze Member
    Tarja Bronze Member

Δημοσίευση από efthimis Κυρ Αυγ 01, 2010 2:58 am

Den xerw... to Naiad sigoura kapou tha einai... alla gia single.. den xerw an tha ginei mporei na einai to epomeno video clip tha doume!! anupomonw gia to i feel immortal tha einai fantastikh douleia eidika mazi me ta mageutika topia ts Islandias!!!!
    QueenTarja
    QueenTarja
    Tarja Fan
    Tarja Fan

Θηλυκό
    Αριθμός μηνυμάτων : 131
    Όνομα : Τhomie
    Τόπος : ΓΕΡΑΚΑΣ
    Μέλος από : 11/10/2009

Δημοσίευση από QueenTarja Κυρ Αυγ 01, 2010 5:18 am

καλα το '' Until My Last Breath'' ειναι τέλειο εχει γκαζι !!! Shocked respect
    Pretender 666
    Pretender 666
    Tarja Platinum Member
    Tarja Platinum Member

Δημοσίευση από Pretender 666 Κυρ Αυγ 01, 2010 11:35 am

naaaaaai!!!!!!!! htan katapliktikooooo respect dn nomizw na einai single to naiad..fadazomai kati san to in for a kill...8a einai k soundtrack... ara polu pi8ano na einai k singlee....E3allu to naiad stn amerikanikh ekdosh einai ektoss.... kriimaa.. makari na einai sto cd.. htan polu omorfh idea inlove
    efthimis
    efthimis
    Tarja Bronze Member
    Tarja Bronze Member

Δημοσίευση από efthimis Κυρ Αυγ 01, 2010 12:54 pm

Sthn mia apo ts duo ekdoshs sthn amerikh einai ektos egw pantws eimai sxedon sigouros oti tha einai sto standar cd... Cool
    Pretender 666
    Pretender 666
    Tarja Platinum Member
    Tarja Platinum Member

Δημοσίευση από Pretender 666 Κυρ Αυγ 01, 2010 1:27 pm

makaaari teleia htan toso wrea ideaa inlove elpizw st telos na mn apogohteuto me to tragdi k na mu aresei gt mexri stigmhs exw sximatisei mia uperoxh eikona g auto lol!
    efthimis
    efthimis
    Tarja Bronze Member
    Tarja Bronze Member

Δημοσίευση από efthimis Κυρ Αυγ 01, 2010 10:47 pm

Wraiooo tha einai opws olaaa aloasteee!!!
    Pretender 666
    Pretender 666
    Tarja Platinum Member
    Tarja Platinum Member

Δημοσίευση από Pretender 666 Δευ Αυγ 02, 2010 1:14 am

naaaai.... k pisteuw pws 8a einai POLU kalitero apo t my winter storm... teleia
    Quietus
    Quietus
    Tarja Fan
    Tarja Fan

Άντρας
    Αριθμός μηνυμάτων : 137
    Όνομα : Ioannis
    Τόπος : Inside the Ivory Tower
    Μέλος από : 30/07/2010

Δημοσίευση από Quietus Δευ Αυγ 02, 2010 3:18 am

Πρέπει στην αρχική σελίδα να διορθωθούν οι ημερομηνίες κυκλοφόριας των single, έχουμε ακόμα τις παλιές ενώ έχουν αλλάξει. Τι official είμαστε Very Happy
    Για το album μέχρι να κυκλοφορήσει και να τα ακούσω δεν μπορώ να πω τίποτα. Ελπίζω στο καλύτερο πάντως.
    Το "Until my last Breath" μου αρέσει καλύτερα από το "Falling Awake" πάντως.
    efthimis
    efthimis
    Tarja Bronze Member
    Tarja Bronze Member

Δημοσίευση από efthimis Δευ Αυγ 02, 2010 3:34 am

EEE nai ki egw pisteuw oti tha einai pio wraio apo to MWS alla auto den shmainei oti to MWS den einai wraio..... Very Happy
    Pretender 666
    Pretender 666
    Tarja Platinum Member
    Tarja Platinum Member

Δημοσίευση από Pretender 666 Δευ Αυγ 02, 2010 3:50 am

kita... to my winter storm m xalage san synolo... ixe 20 tragudia k polla apo auta htan instrumentals... k genika protimw na mn iparxun panw apo 1-2 instrumentals mesa s ena cd... eixe the escape of the doll, seeking for the reign , sunset , oasis(oxi akrivws instrumental alla ute oloklirwmeno tragudi). Eixe k kommatares opws lost northern star, sing for me , the reign , die alive , i walk alone, damned & divine , minor heaven. Episis dn m aresan ta: cianaras well , boy and the ghost(to vriskw metrio), calling grace , my little phoenix.... e kai to poison kalo htan. K emena to until my last breath m arese perissotero apo falling awake alla k auto htan teliooo inlove Ta lives twn allon tragudiwn g to wlb htan teliaaaa teleia soo ime polu aisiodo3os g to what lies beneath Very Happy
    Quietus
    Quietus
    Tarja Fan
    Tarja Fan

Άντρας

Δημοσίευση από Quietus Δευ Αυγ 02, 2010 4:16 am

Pretender 666 έγραψε:kita... to my winter storm m xalage san synolo... ixe 20 tragudia k polla apo auta htan instrumentals... k genika protimw na mn iparxun panw apo 1-2 instrumentals mesa s ena cd... eixe the escape of the doll, seeking for the reign , sunset , oasis(oxi akrivws instrumental alla ute oloklirwmeno tragudi). Eixe k kommatares opws lost northern star, sing for me , the reign , die alive , i walk alone, damned & divine , minor heaven. Episis dn m aresan ta: cianaras well , boy and the ghost(to vriskw metrio), calling grace , my little phoenix.... e kai to poison kalo htan. K emena to until my last breath m arese perissotero apo falling awake alla k auto htan teliooo inlove Ta lives twn allon tragudiwn g to wlb htan teliaaaa teleia soo ime polu aisiodo3os g to what lies beneath Very Happy

Φαντάσου τώρα εμένα το "Oasis" είναι το αγαπημένο μου χαχα. Το "Sing for Me" το λάτρευω, "Lost Northern Star" -"The Reign" - " Boy and the Ghost" τα αμέσως επόμενα. Σου έδινε πάντως την αίσθηση ότι μέρικα κομμάτια ήταν απλώς "fillers".
    Είναι αυτό που λέμε «περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα» Cool

Οι διασκευές που κάνει δεν μου άρεσουν καθόλου. Ούτε το "Poison" ούτε το "Still of the Night", βλέπεις αυτά τα κομμάτια τα έχω συνδυάσει με άλλου είδους καλλιτέχνες. Πιο "βρώμικους". Hard Rock του "δρόμου"¨και όχι τόσο συμφωνικό metal του "σαλονιού" θα προτιμούσα να την ακούσω σε κάτι άλλο διασκευή, ακόμα και σε Dead Can Dance παρά σε αυτά τα κομμάτια. Αυτό βέβαια είναι καθαρά προσωπικές προτιμήσεις και το πως έχω σχηματίσει εγώ μια εικόνα για την Tarja :wpa:
    Pretender 666
    Pretender 666
    Tarja Platinum Member
    Tarja Platinum Member

Δημοσίευση από Pretender 666 Δευ Αυγ 02, 2010 4:24 am

oute emena m aresun oi diaskeues ts... smellslike teen spirit haha .... to skotwse. Ali8ia to oasis einai to agapimeno su ap mws????? affraid emena einai sing for me k the reign respect twra pia beni k until my last breath :wpa: Otan les merika kommatia "fillers" ti enoeis???
    efthimis
    efthimis
    Tarja Bronze Member
    Tarja Bronze Member

Δημοσίευση από efthimis Δευ Αυγ 02, 2010 4:40 am

To poison htan kalh prospatheia egw pisteuw.. alla ti still of the night einai ola ta lefta einai fantastiko kata thn gnwmh mou.... mporei na to vlepw etsi giati den eimai palios rockas kai entaxei mou aresoun ligo ta pio light... To my winter storm htan mia omorfh douleia kai edw pou ta leme to perasma ths htan auto gia thn anexarthsia ths... kai apo ta lathh ts emathe.. kai genikotera htan gi authn mia dokimasia as poume... Razz pou opws eipe kai h idia me to my winter storm ematha na perpataw kai me to what lies beneath na trexw kai auto fainetai pisteuw se ola kai oxi mono sta tradoudia .. kai apo ts sunergasies pou ekane kai tha kanei pou den ts perimename pote... alla kai genikotera gia to olo klima.. ( oson afora gia to smell like teen spirit to eipe mia fora se live pou thn setlist den thn orize h idia alla thn diaskedase pantws.. Razz )
    Quietus
    Quietus
    Tarja Fan
    Tarja Fan

Άντρας

Δημοσίευση από Quietus Δευ Αυγ 02, 2010 4:58 am

Pretender 666 έγραψε:oute emena m aresun oi diaskeues ts... .................... ti enoeis???

Οτι τα βάλαμε έτσι για να "γεμίσουμε" το CD και θα μπορούσαν να μην υπάρχουν καθόλου, τα μικρά instrumental όπως ανέφερες και εσύ. Το "Oasis" είναι ιδιαίτερο κομμάτι για μένα, δεν ξέρω γιατί, απλώς από την πρώτη φορά που το άκουσα το αγάπησα.

efthimis έγραψε:To poison htan kalh prospatheia egw pisteuw.....................iaskedase pantws.. Razz )

Το "Smell like teen Spirit" το ξέχασα !

Με κάνατε τώρα και έβαλα και ξανακούω το "My Winter Storm" και έβγαλα τους Savatage lol!

Έχει επεξεργασθεί από τον/την Quietus στις Δευ Αυγ 02, 2010 5:09 am, 2 φορές συνολικά
    efthimis
    efthimis
    Tarja Bronze Member
    Tarja Bronze Member

Δημοσίευση από efthimis Δευ Αυγ 02, 2010 5:00 am

lol! kala ekanes...
    Pretender 666
    Pretender 666
    Tarja Platinum Member
    Tarja Platinum Member

Δημοσίευση από Pretender 666 Δευ Αυγ 02, 2010 5:03 am

k egww lol! epireastika apo tn sizitish Laughing Na sas rwtisw kt... pote dn t katalavaa... to my winter storm exei mono 2 singles??? (I walk alone k die alive)?????
    Pretender 666
    Pretender 666
    Tarja Platinum Member
    Tarja Platinum Member

Δημοσίευση από Pretender 666 Δευ Αυγ 02, 2010 10:09 pm

a ne?? dn to evriska pu8ena.... an borite kante m ena link Razz egw dn exw dei ts foto g to video clip.... pios katarakths??? pote ts di3ate????
    efthimis
    efthimis
    Tarja Bronze Member
    Tarja Bronze Member

Δημοσίευση από efthimis Δευ Αυγ 02, 2010 11:23 pm

edw einai ola http://www.tarja-whatliesbeneath.com/home pata panw sto wlb is ready kai tha tis deis... Very Happy
    Beast Of Prey
    Beast Of Prey
    Tarja Gold Member
    Tarja Gold Member

Άντρας
    Αριθμός μηνυμάτων : 1658
    Όνομα : Nikos
    Τόπος : Thessaloniki
    Μέλος από : 07/01/2010

Δημοσίευση από Beast Of Prey Τρι Αυγ 03, 2010 3:26 am

otan mpaineis sto micro site paizei ena orhistriko tragoudi.to ehete akousei?Einai kapoio komati apo to What Lies Beneath?
    afedikoxalarwse6178
    afedikoxalarwse6178
    Tarja Gold Member
    Tarja Gold Member

Άντρας
    Αριθμός μηνυμάτων : 1571
    Τόπος : Lost Northern Star // Βριλήσσια, Αθήνα
    Μέλος από : 12/12/2008

Δημοσίευση από afedikoxalarwse6178 Τρι Αυγ 03, 2010 3:28 am

Είναι η εισαγωγή που χρησιμοποιεί και στις συναυλίες της.
    efthimis
    efthimis
    Tarja Bronze Member
    Tarja Bronze Member

Δημοσίευση από efthimis Τρι Αυγ 03, 2010 3:31 am

Einai polu wraio!!!!!!!!
    Pretender 666
    Pretender 666
    Tarja Platinum Member
    Tarja Platinum Member

Δημοσίευση από Pretender 666 Τρι Αυγ 03, 2010 3:39 am

thnk you g ts foto!!!! einai teliess!!!

Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι Κυρ Μάης 19, 2024 12:12 pm